30/01/2025

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τη διαθεσιμότητα του Συνηγόρου του Φοιτητή, κυρίου Λιονή, για συνάντηση στο γραφείο του στο Ηράκλειο: Τομέας Κοινωνικής Ιατρικής της Ιατρικής Σχολής (πτέρυγα 4Δ).

Οι διαθέσιμες ημέρες και ώρες είναι οι εξής: Την 1η και 3η Πέμπτη κάθε μήνα από 16:00 έως 19:00.

Μορείτε να επικοινωνήσετε με τον Συνήγορο του Φοιτητή" μέσω των ηλεκτρονικών διευθύνσεων: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. & Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για πληροφορίες και προγραμματισμό οποιασδήποτε συνάντησης.

 

Στο πλαίσιο της φοιτητοκεντρικής προσέγγισης που χαρακτηρίζει το Πανεπιστήμιο Κρήτης, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών του και τη διατήρηση άριστων σχέσεων μεταξύ των μελών του. Γνωρίζοντας ότι κατά τη διάρκεια της φοίτησης είναι πιθανό να προκύψουν ενστάσεις και παράπονα από τους/ τις φοιτητές/τριες, το Πανεπιστήμιο Κρήτης τους ενθαρρύνει και τους προτρέπει να απευθυνθούν άμεσα στο πρόσωπο ή την υπηρεσία που αφορούν, με στόχο τα όποια προβλήματα να επιλυθούν μέσα από γόνιμο διάλογο. Εναλλακτικά, οι φοιτητές και φοιτήτριες μπορούν να αναφέρουν επίσημα το παράπονό τους στο αρμόδιο όργανο / υπηρεσία .

Η διαδικασία διαχείρισης παραπόνων αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Ίδρυμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών.